Tuesday, April 08, 2008

Abbas Amir Entezam-reza Pahlavi

پيام رضا پهلوی به "جبهه ملی ايران" در رابطه با بيماری عباس اميرانتظام

مستراح گويا (دوشنبه ١٩ فروردین ١٣٨٧ ‌اسلامی)

دوستان و همرزمان سکولاريسم، آزادی و سربلندی ميهن در جبهه ملی ايران،

چندی است اطلاع يافته ام که مهندس عباس امير انتظام اين متفکر و دولتمرد ايرانی و مبارزی که ديرپائی است در راه آزادی و بهروزی ميهن گرانقدرمان در تلاش بوده است، تلاشی که از بابت آن بهای سنگينی را خود و خانواده محترم ايشان و همرزمان وی متحمل شده اند و همچنان می شوند، بار ديگر در چنگ بيماری گرفتار آمده و روزگارش سخت تر از پيش شده است.

همرزمان من،

تلاش ها و مقاومت ايشان در راه مبارزه برای آزادی، سرمشقی است برای همه کسانی که به آزادی ميهن عزيزمان ايران می انديشند.

من نيز با تمام وجود با کسانی که در اين راه تلاش می کنند همراهم. من برای مهندس اميرانتظام، اين پير سياست و خيرخواه ميهن و ملت از پروردگار آرزوی سلامت و استقامت دارم.

خداوند نگهدار ايران باد
رضا پهلوی

--------------------------‌
نميدانم اين آگهی گريه آورتر است يا دروغ چند روز پيش "دفتر ايشان" درباره ا‌نتشار "نامه ای به جهانيان" در واشينگتون پُست! البته اگر به گفته ابراهيم يزدی و دارودسته "ناياك" --- لابی چند مليتی ها برای چپاول هر چه بيشتر ‌ايران و نگهداری از جمهوری اسلامی بعنوان ژاندارم اسلامی در منطقه --- راديو صدای آمريكا صدای هواداران پادشاهی ايران (و حتما ديگر ناسيوناليستهای "جهان سوم"!) است، واشينگتون پُست هم چنين نامه هايی را منتشر و برای "رضاشاه" دومتان تبليغ می كند. چون همانطور كه همه ميدانيم بنيانگذاران اجنبی جمهوری در ايران ٣٠ سال است كه همواره خواهان بازگشت پادشاهی و استقلال به ايران بوده اند! من كه اين نامه را در تارنمای روزنامه كذا نديدم، و شگفت زده هم نشدم.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

تو دیوانه خودت هم نمیدونی چی میخوای... اگر راست میگی بلند شو برو ایران و انقلاب کن عوض هارت و پورت کردن. میدونم که خایه نداری اینو منتشر کنی اما گفتم که بدونی. ادم بیسواد و کله شقی هستی و شخص پرستی دوای دردت نیست

6:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

ناشناس:
از شیوه کلامت پیداست که نه تنها آدمِ "معلومات" داری هستی بلکه خیلی هم "شجاع" و "دلیر" تشریف داری! از لحن پیامت هم پیداست که آدمی هستی اهل "عمل"!

در عجبم که چرا با وجود اینهمه سجایای شخصیتی و اخلاقی "ناشناس" مانده ای؟!

10:36 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home