Wednesday, November 11, 2009

Baluchistan International Conference - balkanization

"كنفرانس بين المللی بلوچستان"

" نخستين كنفرانس بين المللی بلوچستان، با شركت گروهی از فعالين سياسی بين المللی، دانشمندان و كاروران حقوق بشری در ٢١ و ٢٢ نوامبر در واشينگتون برگذار می شود. اين نشست توسط سازمان "دوستان آمريكائی بلوچستان" كه جنبش استقلال را پشتيبانی ميكند سازمان دهی شده است. اين كنفرانس برگذار می شود تا مسائل بلوچ را در شرق و غرب بلوچستان --- كه اكنون در اشغال پاكستان و ايران می باشند --- مورد بررسی قرار دهد."

اسامی برخی از اعضای اين ميزگرد عبارت اند از:

سلیگ اس هریسون (Selig S Harrison) - رئيس بخش آسيا در مرکز سياست بين الملل در واشينگتن.

اندرو ايوا (Andrew Eiva) - پيشينهء درخشان اين جانور پليد برای هم ميهنانی كه با او آشنايی ندارند در اين صفحه موجود است. متولد ليتوانی، ضد كمونيست و از هم پالكی های "اوليور نورت" و "اليوت آبرامز"، ايشان تا كنون از راه عضويت در نیروهای ویژه ارتش آمريكا، همكاری با سازمان سيا و پنتاگون جهت ياری رسانی به طالبان، و پشتيبانی از طالبان های بوسنی و کوزوو در جنگ بر ضد يوگوسلاوی در مسير حقوق بشر گام برداشته اند.

ت. كومار (T. Kumar) - از سازمان عفو بین الملل. كومار در "مؤسسه خدمات خارجى" وزارت امور خارجه ايالات متحده تدريس می كند و همواره احضار می شود كه در مجلس سنای آمريكا شهادت بدهد. رسانه های حقوق بشری هم مانند بی بی سی، سی ان ان، و ان پی آر عشق و علاقهء ويژه ای به او دارند.

مونير منگال (Munir Mengal) - همانگونه كه حسين نوف لو شاتو صدای موساد را در "راديو صدای ايران" به گوش هم ميهنانمان ميرساند، آقای منگال نيز در رساندن صدای اربابانش به گوش "ملت بلوچ" از "راديو صدای بلوچ" در پاريس استفاده ميكنند.

وندی جانسون (Wendy Johnson) - ايشان با همكاری همسرشان (Albert Larew ) تارنمای "بلوچ دات كام" را، كه از اشغال بلوچستان توسط ايران خبر ميدهد، اداره ميكنند. آنهم بتنهايی و با دست های خالی، مانند ما! جز خدمت به بشريت كار ديگری كه ندارند كه اين آمريكائی ها.

اسد رحمان (Asad Rahman) - عضو گروه معروف به "گروه لندن"، تخصص رحمان از همان سن شيرين ٢١ سالگی حمله مسلحانه به ستونهای ارتشی پاكستان از كمينگاه و ربودن مهمات بوده. ناگفته نماند كه عمليات تروريستی ای كه ايشان به آن مشغول بوده از ١٩٧٣ تا ١٩٧٧ ميلادی صورت ميگرفته، كه همزمان بودنش با آغاز و پايان دورهء ذوالفقار علی بوتو كاملا اتفاقی ميباشد! اينان، مانند چريك های فدائی و مجاهدين خلق خودمان، كاملا خودگردان و مستقل از خواست اربابان عمل ميكردند.

علی ارجمندی (Ali Arjemandi) - "او در سن ١٤ سالگی بمدت ٤٨ ساعت توسط ساواك بسيار بدنام --- پليس مخفی شاه ايران، رضاشاه پهلوی، كه سازمان سيا پشتيبانی ميكرد --- بازداشت شد. در آن سِن لطيف، شكنجه اش كردند و پای او را شكستند."

م. حسين بر

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home