Tuesday, June 30, 2009

Shahzadeh Reza Pahlavi-interview-new york times-DEBORAH SOLOMON

"پرسشهای" نيويورك تايمز از "رضا پهلوی"

٢٦ ژوئن ٢٠٠٩

-- برای كسانی كه حکومت پدرتان را به تجاوز به حقوق مردم پيوند ميدهند چه پاسخی داريد؟ پدرتان پليس مخفی بی رحمی را اداره ميكرد.

-- ميگويند كه سركوب مطبوعات و سانسور رسانه های خارجی تاكتيك هايی هستند كه احمدی نژاد از پدرتان ياد گرفته. در تصديق گناه های پدرتان احساس مسئوليت نميكنيد؟

-- ا‌ز قرار معلوم وقتی پدرتان فرار كرد و به تبعيد رفت، خيلی پول با خود به همراه برد. آيا شما امروز خودتان را يك بيليونر توصيف ميكنيد؟

-- از اينكه شاه نشدی(د) دلخوری(د)؟

===================
نيويورك تامز و ديگر شيپورهای تبليغاتی استعمار برای "جهان سومی" هايی مانند ما لقب "شاهزاده" را بكار نميبرند. ما نه ‌از تاريخی برخورداريم كه بايد برای رهايی بياد آوريم، و نه اصولا احساس سربلندی احساسیست كه اربابان بخواهند در بردگان و وابستگان تشويق كنند. به هر روی، اين مقاله را چند روز پيش همزمان با مقالهء ايندپندنت "بوكمارك" كرده بودم، و توضيح ميدهم كه در اين يادداشت، مانند يادداشت پيشين، شخص شاهزاده رضا پهلوی موضوع نوشته نميباشد. موضوع ديدگاه جنايتكاران بين المللی و موضع گيری آنهاست.

1 Comments:

Anonymous katayoun said...

سرباز کوچک گرامی:

یکی از اهداف سیستم اطلاعات رسانی غربی مخدوش کردن ذهن آنانیست که با چشم بسته تاریخ خوانی می کنند. نقش "شاهزاده" در این میان نقش دیوانه ایست که فریاد بر می آورد که، آی مردم، من دیوانه نیستم.
نیویورک تایمز میداند که چگونه از جناب "شاهزاده" استفاده کند تا "آه مردم" را در آورد. در این میان این ما هستیم که باید تا کنون یاد گرفته باشیم که چگونه بد را از خوب تشخیص دهیم.

2:16 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home