Wednesday, February 13, 2008

Stephen Kinzer-Barbara Slavin-Trita Parsi-Reza Aslan-Ervand Abrahamian-justforeignpolicy.org

تور سخنرانی استيفن کینزر و شُرَكا در سرتاسر آمريكا در مخالفت با "جنگ" با "کشور مسلمان ايران" و پشتيبانی "از دیپلماسی" و لايحه ٥٠٥٦

تارنمای "سياست خارجی عادلانه"!!


"یکی از کتاب های [استفان کینزر، امام "جبهه ملی"] به عنوان : " همه مردان شاه " که در سال ٢٠٠٣ به نگارش در آمد، با تیتر "حماقتِ حمله به ایران" مجدداً به چاپ رسیده است (!!). وی در این کتاب میراث حمایت و دخالت آمریکا درسال ١٩٥٣ که منجر به انقلاب وبراندازی حکومت مردمی ودموکراتیک در ایران شد، را بررسی می کند... کینزر، اعتقاد دارد که، بر خلاف نظریه تهدید بیشتر دولت ایران ، باید این کشور را تشویق به برقراری مذاکرات مستقیم و بدون قید و شرط کرد. این همان لحظه "نیکسون تا چین" است (هه هه هه!)، و اینکه رهبران ایالات متحده قادر باشند برخلاف خشونت و ترس، تصور رابطه و مذاکرات دو جانبه را داشته باشند."

از دیگر کسانی که در این سفر کینزر را همراهی خواهند کرد، "همگی خواهان مذاکرات مستقیم و بدون قید و شرط، به طورجامع و وسیعی با [جمهوری اسلامي] می باشند"، و عبارتند از:

دكتر تريتا پارسی (تازی)
دكتر ارواند آبراهاميان
دكتر رضا اصلان (الگوئی كه ايشان برای ايران در نظر دارند نخستين جامعهء اسلامی در مدينه است)
تنی چند از ژنرال های بازنشسته ارتش آمریکا.
باربارا اسلاون (Barbara Slavin)، مشاور و عضو روابط خارجی (Council on Foreign Relations)
جاستین لوگان (Justin Logan)، کارشناس بنياد كاتو (Cato Institute)
و...

+
كليپهای "سياست خارجی عادلانه" در "يوتوب"

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سرباز کوچک گرامی،

چند نفر آدم معلوم الحال که همه سر در آخورِ این و آن دارند به سغرهای اینور و آنور میروند تا در مورد یک جمهوری بزک شدهء اسلامی به بحث و مبادله افکار استعماریشان بنشینند.
کلیپهای مورد اشاره تان را دیدم. دروغ پشت دروغ، جعل اسناد و مدارک تارخی به منظور القاء این مطلب که شاهنشاه فقید آمریکائی بوده اما مصدق و امثالهم از نوادگانِ امام زمان بوده اند.
دشمنانِ ایران، همچنان در خیال بالکانیزاسیون ایران، نقشه های قدیمی و استعماریشان را با یاری مزدورانِ دست پروده سرویسهای اطلاعاتی تعقیب میکنند. امثال آنهائی که شما ازشان نام برده اید، همان فرزندان خلف اسلاف وطن فروش شان میباشند. تکلیف نویسندگانِ پرفروش و distinguished" آمریکائی هم که مشخص است.

با سپاس از شما که، با دقت به انتخاب پست هایتان اهتمام میورزید.

12:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

به گمانم، بهترین پاسخ به این گفته‌های بیهودی این است که اگر مردمسالاری یعنی مصدق‌السطنه و نوکری انگلیس یعنی رضا شاه و چاکری آمریکا آریامهر شاه، پس مرده‌باد مردمسالاری و زنده‌باد ملکۀ انگلیس و CIA. اگر کاری که رضا شاه کرد از خواسته‌های انگلستان بود، من یک آماده‌ام که پای پیاده به لندن رفته و در برابر الیزابت دوم زانو بزنم و دستش را ببوسم. اگر انقلاب اجتماعی دوران آریامهر یکی از برنامه‌های CIA بود، نشانی این سازمان را به من بدهید تا به استخدامش در بیایم.

به هر رو، نوکر غرب بودن را به نوکر اسلام بودن برتری می دهم.

3:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

dorrod
hadeh agaal dar websiteh shoma az rozehayeh saltanati dozdaneh sabeg begoleh ostad moshiri khabari nist!
baz ham shoma kheradeton bishtareh ba inkeh tarafdareh padshahi hastid.

saman

5:52 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home