Friday, April 16, 2010

khandaniha farrokh negahdar ebrahim nabavi Iran embassy Netherlands Holland

واكنش سيد نبوی و رفيق نگهدار نشانگر وجود اختلاف سليقه (و نه انديشه)، آنهم اختلافی فرضی، در ميان تبليغاتچيان مختلف سبزالله است. اگر كمی خردمان را به کار گیریم خواهيم ديد كه نه واكنش اين دو موجود رسوا و جنايتكار، و نه تاييد برخی از هم ميهنان احساساتی و بی خبر از همه چيز، دليل مورد ستايش قرار دادن نمايش مضحك "جوانان ايرانی" كذا، يعنی جايگزينی پرچم عنكبوتی اسلامی با تصويری طالبانی و اسلامی تر، كه همان تصوير زينب كماندوئی و محجبه ندا باشد، نمی شود.

جهت آگاهی هم ميهنان، تارنمايی بنام "voinews" كه با تلويزيون آمريكايی "شجره" همكاری ميكند، در خبری كه در ١٧ فروردين با تيتر "تصرف سفارت ایران در هلند توسط معترضان" منتشر كرد، تصويری را هم "از تظاهرات ایرانیان مقیم هلند"، همه پرچم شير و خورشيد بدست، به نمايش گذاشت كه كوچكترين ربطی به آن "تصرف" ندارد.

ديدگاه سربازكوچك زير مطلبی در تارنمای "خواندنيها"

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام

برای خوانندگانی که کیبورد فارسی ندارند و مجبورند پیام خود را به خط لاتین بنویسند بد نیست در لیست لینک‌های خود لینک‌ فارسی نویس بهنویس را هم بگذارید.در این سایت با تایپ پیام خود به انگلیسی‌ می‌توان همان پیام را همزمان به فارسی دریافت کرد و سپس متن فارسی را کپی کرده در وبلاگ چسباند

www.behnevis.com
منوچهر

5:15 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

سپاس منوچهر جان. نویسه گردان گوگل را همين ديروز در بخش پيوندها گذاشتم، و دقايقی پيش بهنويس را هم ‌به فهرست افزودم.

7:45 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home