Saturday, August 15, 2009

دا آقا سلطان - Neda Agha-Soltan-San Francisco city hall-hejab

با سپاس از ناهيد ركسان، ذره بين نازنين، بابك خندانی گرامی، سايه سيرجانی و چند هم ميهن ديگری كه نام و شمارشان را نميدانم ولی در ارسال نامه به شهرداری سانفرانسيسكو همياری كردند. ساعاتی پيش خانم پاولا اسلاتر در ای-ميلی به من خبر دادند كه شهرداری سانفرانسيسكو از نصب تنديس زينب كماندوئی ندا صرفنظر كرده است.




---
(تنديس گچی--- قرار بود تنديسی برنگ را جايگزين قالب گچی كنند ---‌ به تلويزيون رسوای "پارس" اهدا شده است، كه گويا قرار است چند ساعت برنامه را هم به مراسم دريافت آن ويژگی دهند!! كليپ.)

7 Comments:

Anonymous ذره بین said...

با درود بر سرباز کوچک گرامی که با تلاشی پیگیر بساط این شعبده بازی گچی را بر هم چید.

1:33 AM  
Blogger Unknown said...

درود بر سرباز كوچك
من به هم وطني چون شما افتخار ميكنم و آرزوي سلامتي و بهترين ها را برايت دارم به اميد آزادي و سرفرازي ايران و ايراني چون سيمرغ
ارادتمند شما فيروز

11:53 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

و با درود به ذره بين گرامی كه همواره يار و ياور سرباز كوچك بوده و بدون هم ميهنانی مانند او تلاش ما به جايی نميرسيد و به اين پيروزی دست نمی يافتيم. ذره بين گرامی، ‌ميدانی كه سانسور در برونمرز با سانسور در جمهوری دست نشانده چندان تفاوتی ندارد، چون رژيم اسلامی و "اپوزوسيون" اش هر دو وابسته اند و از يك جا و با يك هدف تغذيه ميشوند. تفاوت فقط در روش و شيوه سانسور است. اگر هيچ كدام از اپوزوسيونی های ايرانی نما، وابسته و صد البته دمكرات و پر ادعا در اين همه تارنما، وبلاگ و رسانه هائی كه تصوير "شهيد" ندا را به نمايش ميگذارند كوچكترين اشاره ای به اعتراض ما نكردند، دست كم يك بار ديگر و برای هزارمين بار، وابستگی و شارلاتان بودن خود را نمايان ساختند.

7:41 PM  
Blogger سرباز كوچك said...

من کوچک شما هستم فيروز گرامی، درود بر شما. بينهايت از مهرتان سپاسگزارم و دست شما هم ميهن نازنين را از دور ميفشارم. اگر اشتباه نكنم اين نخستين بار است كه در وبلاگ نظر داده ايد. ‌اميدوارم شما را از اين پس در كنارمان داشته باشيم و بتوانيم از ديدگاه هائی كه مايل ايد با هم ميهنانتان در ميان بگذاريد بهرهمند شويم و بياموزيم.

با پيامتان مرا بسيار شاد كرديد.

با مهر، و به اميد آزادی و سرفرازی ايران
سرباز كوچك

7:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

سپاس از تو سرباز ما
به امید سرافرازی و پیروزی فرزندان ایرانزمین
بهمن

10:59 PM  
Blogger Unknown said...

درود بر سرباز كوچك گرامي
عزيز شما اشتباه نكرديد و من اولين بار اين افتخار را داشتم .آنها فقط آمريكاييهاو روشنفكران كذايي ما بودند اشتباه كه چه عرض كنم غلطي كردندو انقلاب طاعوني را بر ما ارزاني داشتند ،اميدوارم بتوانم پس از عبور از فيلترهاي الهي به شما برسم .آرزوي سلامتي و دير زيستي را برايتان دارم نيكو سرشت.ف

10:54 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

سپاسگزارم بهمن گرامی،
به امید سرافرازی و پیروزی فرزندان ایرانزمین.

6:29 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home