Friday, July 17, 2009

Shahyad, not "freedom tower"

شهياد

هم ميهنانی كه مايل اند نام بنای بيهمانند شهياد را به سازندهء آن، حسین امانت، يادآوری كنند، چندين شيوهء تماس با ايشان در اين تارنما در دسترس گذاشته شده است.

به خوانندگان پارسی زبان تارنمای "ويكی پديا" هم كه اطلاعات را بسته بندی شده ميپسندند ياد آوری ميكنيم كه اين بنای يادبود تا پيش از انتقام ٥٧ به نام برج شهیاد "معروف" نبوده، بلكه شهياد نام داشته است.

+
پی نوشت:
٢١ ژوئيه

2 Comments:

Anonymous ذره بین said...

سرباز کوچک گرامی:

دارند تاریخ را، جلوی چشمان ملتی که "یا حسین...میر حسین" میگوید، وارونه می نویسند و کسی هم ار ایشان حواسش به این چیزها نیست!اگر می توانستند، برج شهیاد را هم ویران می کردند، که اصلن نامی از شهیاد برجای نماند.
اگر خائن نداشتیم، آیا چنین وضعی می داشتیم؟


با سپاس از پشتیبانی های دلگرم کننده شما.

2:11 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

ذره بين گرامی،

مرجان ساتراپی پرچم شير و خورشيدمان را پرچم امپرياليزم نشان ميدهد؛ يك مشت الاغ "فرهيخته" و "فمنيست" پيدا ميشود تا از او ستايش كند. پادشاه فقيد ايران دوست را در غرب از هيتلر و هيملر و طاعون بدنام تر كرده اند؛ جماعت "بيدار" ككش هم نميگزد. از "تروريستهای حاكم بر ايران" سخن ميگويند؛ از شهياد با همان نامی كه آن ايران سوزان تحميل كرده اند ياد ميكنند. مردم را به عربده كشيدن "الله اكبر" تشويق ميكنند؛ خود را "سكولار" مينامند. آريامهرشاه را "حاج آقا" مينامد؛ برای جيمی كارتر و موسوی "درود" ميفرستد. ايرانمان را نابود كرده اند؛ هر روز ميگويند به اين و آن "افتخار" كنيد. و و و....

ذره بين نازنين، خودت خيلی بهتر از من ميدانی بيتوجهی به همين چيزهايی كه پيش پا افتاده به نظر ميرسند است كه ماندگاری جمهوری دست نشاندهء گردانندگان بی بی سی را ٣٠ سال تامين كرده و تا ٣٠ سال ديگر نيز تامين خواهد كرد، حتی اگر خود اسلام هم به زباله دان انداخته شود.

اگر بجای دادخواست فرستادن برای "بان كی‌مون" و امثالهم، و سپاسگزاری از آورندگان "دمكراسی" به عراق و آريانا به اين چيزهای پيش پا افتاده توجه ميشد، اگر شماری از ايرانيان هنوز هم نميتوانستند اينگونه پروپاگاندها و جنگهای روانی را تشخيص دهند، دست كم كمی احساس مسئوليت ميكردند.

7:40 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home