Thursday, June 18, 2009

Siamak Mehr 1

مرگِ جمهوری اسلامی را فریاد بزنیم!

"هم اتحادیه استعمارگران اروپا و هم ایالات متحده آمریکا که به قولی وزارت امور خارجه اش در لندن است و آن حسین اوبامای اسلامنواز و کمپانی های جهانخوارش، اگر منافعشان را در حفظ جمهوری اسلامی بدانند، بدون هیچ تردیدی در برابر خواست و ارادهء و آرزوی دیرینهء هفتاد میلیون ایرانی با تمام قوا می ایستند. استعمارگران هرگز هیچ دغدغه ای از بابت حقوق بشر و آزادی و دموکراسی، آنجا که با منافع و سیاست های غارتگرانه خود تضادی پیدا کند، نداشته و ندارند. بلکه سرکوبگران واقعی و پیگیر آزادی و دموکراسی و سکولاریسم در سرتاسر جهان بوده و هستند."

سيامك مهر

=====
بله، من با دوستانی كه ميگويند كه با در خانه نشستن و "آرامش اجتماعی" ميتوان جمهوری اشغالگر اسلامی را كنار زد هم انديش نيستم، گرچه موضع آنان را در برابر "انقلاب" سبز ‌ا‌ربابان درك ميكنم. ولی دوستان، مگر "آرامش اجتماعی" در جمهوری اسلامی تا كنون مفهومی جز خفگان داشته است؟ اتفاقا اين در خانه نشستن است كه صحنه را برای اربابان اين اشغالگران كه در واشنگتن، لندن و تل-آويو نشسته اند خالی كرده و به آنها پروانهء اجرای "تئاترهای انقلابی"شان را خواهد داد.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Just dropped this into Google's Persian ALPHA translation. I think I get the gist of it. With any luck, the EU and those people in power in the US receiving money from companies doing business in Iran will stay out of the way.

12:35 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home