Saturday, June 13, 2009

Mirhossein Mousavi-velvet revolution

"نسخه افراطیون برای میرحسین در جلسه خیابان جویبار"

کمتر کسی فکر می کرد نخست وزیر ٦٨ ساله دفاع مقدس با گذشت بیش از بیست سال از آخرین مسئولیتش هنوز خلق و خوی دوران جوانی خود را داشته باشد.

به گزارش جهان برتری قاطع محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، باعث شد برخی رقبا به ادعاهای مضحکی مانند تخلف در انتخابات دامن بزنند و جو کشور را متشنج کنند.

این ادعا از سوی فردی که هوادارانش با هدایت ستادهای تبلیغاتی لقب مرد اخلاق و ادب را به وی داده اند جالب تر به نظر می رسد چرا که نامبرده در تمام صندوقهای ثابت و سیار حداقل یک نماینده داشته است و اصولا باید پاسخ دهد چگونه این تفاوت فاحش و میلیونی قابل مخدوش نشان دادن می شود.

با این حال خبرنگار جهان اطلاعاتی بدست آورد که نشان می دهد اوج ناراحتی مرد اخلاق و ادب از شکست سنگین خود به گونه ایست که وی پس از جلسه ساعت ١٠ صبح با حضور افراطیون مشارکت و سازمان مجاهدین نظیر بهزاد نبوی، مصطفی تاجزاده و محسن امین زاده واقع در خیابان فاطمی خیابان جویبار کوچه پیرهادی، قصد دارد با پیاده سازی تصمیمات این طیف افراطی وارد بازی خطرناکی شود.

میرحسین موسوی که پیش از این ادعا می کرد با افراد تندرو و بحران ساز کشور رابطه ای ندارد در این جلسه چند ساعته، متقاعد می شود برای توجیه شکست خود، نسخه افراطیون را برای اغتشاش در کشور کلید بزند.

از تصمیمات این جلسه، صدور بیانیه شدیدالحن میرحسین در زیر سوال بردن انتخابات و نیز قرار مصاحبه تند میرحسین در کنفرانس مطبوعاتی ساعت ١٤ امروز در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی است.

+
محتشمی‌پور جنايتكار: "از نظر من این انتخابات عملا انتخاباتی که نماد دموکراسی، مردم‌سالاری و در شان ملت ما باشد نیست و معتقدم شورای نگهبان بر اساس تخلفات صورت گرفته باید انتخابات را باطل و انتخابات دیگری برگزار کند."

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home