Tuesday, June 16, 2009

cnn-bbc-wnyc-Azarbaijan

در اين ميان....

كليپ

"[گفته ميشود] موسوی كه از قوم تركِ آذری است، استان آذربايجان را از دست داده! چنين تصوری مانند اين ميماند كه باراك اوباما آراء ‌آفريقايی-آمريكايی ها را به مك كين ببازد!"

مِستِر کریم سجادپور، عضو "بنیاد کارنگی برای صلح" در واشنگتن، كه به دليل فرهيختگی بی همانندش، بعنوان "ايران اكسپرت" به اربابان آمريكائی اش خدمت ميكند. ايشان تعداد آراء را هم ٤٠ ميليون‌ اعلام ميكنند! (سی ان ان؛ دوشنبه ١٥ ژوئن)

"بيش از صد نفر با شعار "كودتا را محكوم ميكنيم" در اعتراض به نتايج انتخابات در ايران روبروی ميدان داگ همرشولد گرد هم آمده اند. نازی حجاری از نيو جرزی آمده است. او ميگويد محال است موسوی به احمدی نژاد باخته باشد: "موسوی از آذربايجان است. برای موسوی راء را از آذربايجان نگرفتن مانند اين ميماند كه بگوييم باراك اوباما آراء ‌آفريقايی-آمريكايی ها را نمی گيرد. خيلی مسخره است."_" (راديو(wnyc)؛ البته پيش از گفتگو با تريتا پارسی؛ دوشنبه ١٥ ژوئن)

"شما باور ميكنيد كه موسوی حتی در شهر خودش هم به احمدی نژاد باخته است؟ مضحك است! محال است در تبريز، اروميه و اردبيل كه مردم ترك زندگی ميكنند احمدی نژاد برنده شده باشد." (بی بی سی؛ به نقل از ای-ميلی كه بدستشان رسيده!؛ دوشنبه ١٥ ژوئن)

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home