Tuesday, October 28, 2008

propaganda

رضا پورحسین مدیر شبکه چهار جمهوری اسلامی درباره تولیدات ‌اين شبكه برای ایام دهه "فجر" به خبرنگار مهر گفت: نسل جوان باید بدانند رژیم پهلوی تا چه حد وابسته به بیگانگان بود. البته مردم برخی تصاویر را خیلی دیده‌اند و برایشان تکراری شده، بنابراین باید از تصاویر آرشیوی جدید استفاده کرد. در سال‌های اخیر رسانه‌ ملی به این امر به نحو مطلوب پرداخته و توانسته با آرشیو قوی که در اختیار دارد تصاویر ارزنده‌ از زمان انقلاب نشان دهد. مدیر شبکه چهار اشاره کرد: شبکه چهار هم برای سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع در حوزه‌های ادبیات، فرهنگ و نمایش تدارک دیده است. برنامه "٣٠ سند" در ایام دهه فجر از شبکه چهار پخش می‌شود. در این برنامه هر روز اسنادی محرمانه‌ را رو می‌کنیم که وابستگی رژیم پهلوی به بیگانگان را نشان می‌دهد...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با درود بر سرباز کوچک ارجمند:

من فکر نمیکنم که "نسل امروز" دیگر پشیزی برای اراجیف این مزدورانِ مغزباخته قائل باشد. بخصوص اینکه هر سال که میگذرد پَتِِه خود آقایان "انقلابی" و "مردمی" و "مسلمان" و "تحصیلکردگان" خارجه دیده، بیشتر و بیشتر بر آب ریخته میشود.
پادشاه درگذشته، سخنانش روشن بود، روابطش با "بیگانگان" روشن بود، روشش در راهبری کشور بسوی آنچه که باعث خوشبختی ایران و ایرانی میشد روشن بود، و پیشینه اش هم مشخص.
امسال باید برای "احمق" فرض کردن "ملت"، این ماموران خلافت خمینی و وراثش ترفندی دیگر بیاندیشند.

10:41 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home