Wednesday, July 09, 2008

Parvin Ghaffari-amir abbas fakhravar-

"ضد انقلاب ها به جان هم افتادند"

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)
‪١٧ تير ١٣٨٧ اسلامی

پروين غفاری ضد انقلاب فراری مقيم لس آنجلس و مجری تلويزيون پارس، امير عباس فخرآور ضد انقلاب (!!) فراری و جاسوس فراری مقيم آمريکا را "فردی غير ايرانی و بازيچه دولت آمريکا" معرفی کرد.

اين ضد انقلاب سلطنت طلب در برنامه خود ضمن بيان نحوه آشنايی اش با فخرآور اعتراف کرد که چگونه ارتباط ميان وی و احمد باطبی (+) را با محمدرضا پهلوی شاه مخلوع، برقرار کرده است[!!] (ا‌شاره به شهروند رضا است)

وي سپس اعتراف کرد که حزب مشروطه ايران، موجبات آشنايی اين ضد انقلاب فراری با "ريچارد پرل" را فراهم کرده و برای او گذرنامه قانونی آمريکايی تهيه کرده است.

غفاری از اينکه فخرآور "توماس جفرسون" را الگوی زندگي سياسی خود قرار داده، به شدت انتقاد کرده و خطاب به وی گفته است: آزادی هرشکلی می خواهی سخن بگويی اما بدان، دولتمردان آمريکايی به محض اينکه از تو استفاده های لازم را بکنند، آنچه را که بايد درباره ات انجام دهند، انجام می دهند.

----------‌
آنچه كه بانو غفاری می گويد، كاملا درست است. درود بر ايشان. بويژه برای تودهنی زدن به ميبدی شارلاتان و فريبكار در همان تلويزيون باصطلاح "پارس" كه تلاشهای روزانه اش برای معرفی مشتی دلقك بعنوان "اپوزيسيون"، تنها انجام دادن دستورات "ياران" در واشينگتون است.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

NO ISLAM NO ARAB NO QURAN KONGHASTE NO SHAHRAM SHALATAN

11:24 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home