Friday, February 08, 2008

neocons-Iran News Round Up-Michael Rubin-Ali Alfoneh-ebrahim yazdi-marjan satrapi-Reza Shah the Great

"بیرون دادن لیست انتخابات از دربار، سبک رضاخان است"

جفتك الا‌سلام مجید انصاری

"وی در پاسخ به سوال دانشجویی مبنی بر اینكه «من معتقدم برای حفظ نظام به هر حال باید در انتخابات شركت كرد، نظر شما در این رابطه چیست؟»، گفت: مدتی است كه برخی از صحبت‌های امام (ره) در صدا و سیما پخش می‌شود. كاش قسمت‌های دیگری از صحبت‌های ایشان نیز پخش می‌شد. در دوران رضا شاه لیست نمایندگان مجلس از درباری بیرون می‌آمد كه وابسته به آمریكا و انگلیس بود كه در این زمینه می‌توان به خاطره‌ای از فرماندار خراسان اشاره كرد كه به ‌رغم دستور اعلیحضرت همایونی مبنی بر خروج به ترتیب از اسامی نمایندگان در انتخابات مجلس كه توسط وزارت كشور اعلام شده بود مطابق میل خود اسم نماینده دیگری را خارج كرد و آن انتخابات باطل اعلام شد و فرماندار خراسان تبعید شد."

اين مقاله را در تارنمای "National Review"، نشريهء "نئوكانها" پيدا كردم، كه در كنار و در دنباله تبليغات اين نشريه برای "انتخابات پارلمانی" در ايران، "نهضت آزادی" و امضاكنندگان "خوشنام" بیانیه "تقویت حاکمیت ملی" به آن اشاره شده است.

+
درضمن، يادداشتهای هفتگی و آنچنانهء آقای مايكِل روبين اشاره ای به تبليغ هفته پيش خود "National Review" برای فيلم "مرجان ساتراپی"، كه مانند خود "نئوكانها"، از "مريدان پرزيدنت بوش" است، را شامل نمی شود!

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home