Friday, December 21, 2007

abdolkarim soroush-dallas-texas-Molavi

"انقلاب فرهنگی عبدالکریم سروش در دالاس تگزاس"

در تاریخ شنبه ١٥ دسامبر ٢٠٠٧ جلسه ای به مناسبت بزرگداشت مولانا در شهر دالاس برگزار شد که سخنران اصلی این جلسه حسین حاج فرج دباغ (عبدالکریم سروش) بود.

در پایان جلسه در بخش پرسش و پاسخ یکی از حاضرین در جلسه به نقش سروش در "انقلاب فرهنگی" اشاره نمود که بلافاصله گروه چماق دار سروش مانع از صحبت کردن وی شده و او را از جلسه خارج نموده و به دور از انظار مردم به ضرب و شتم او پرداختند. در همین زمان حامیان این چماقداران در جلسه به رسم دیرین خود در حال فرستادن صلوات بودند.

این هموطن مضروب که زندانی سیاسی سابق زندان های رژیم است، پاسی پس از نیمه شب از بیمارستان مرخص شد.

این واقعه یادآور خاطرات دردناک "انقلاب فرهنگی" بود که عبدالکریم سروش به عنوان یکی از افراد مسئول نقش تعیین کننده ای در آن داشت. عملکردی که منجر به تعطیلی دانشگاه ها ، اخراج بسیاری از اساتید آزادی خواه و آزار و شکنجه و کشتار قشر دانشگاهی ایران شد.

ما از تمام ایرانیان آزادی خواه و عدالت طلب می خواهیم ضمن محکوم کردن این عمل ضدانسانی در پخش و انتشار این اطلاعیه ما را یاری رسانند.

"جمعی از ایرانیان آزادی خواه دالاس"
١٧ دسامبر ٢٠٠٧

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با درود بر سرباز کوچک

" فرهنگ" در نزد اسلامیونِ انقلابی همان تعابیری را دارد که آنها به نمایشش مشغولند: ناسزا، و سرکوب آزادیخواهان به مدد ائمه اطهار و سگهای پاسبانِ درگاه ولایت وقیح. اسلام یعنی این.

5:51 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home