Wednesday, October 17, 2007

ebrahim nabavi-nahid roxan-caspian sea conference

كدام گروه ناپاك تر‌ ‌است؟ نوكران ايرانی نمای غرب، جنايتكارانی كه پس از به آتش كشيدن و نابود كردن ايران، و تبديل كردن كشوری سربلند و در حال توسعه به بزرگترين مستراح اسلامی در جهان، از شركای خود "خداحافظی" كرده راهی پاريس و لندن و واشينگتون شدند (همواره هم گله گله می آيند) تا با ماسك های سياسی گوناگون، برای به ثمر رساندن اهداف جهان غرب و ياری رسانی به ديرباوران همان كشورهای غربی، بوی ريدمان اسلامي را "شانِل پَنجی" جلوه دهند؟ يا "رقبايشان" روسوفيلهای حرفه ای و فريبكار، كه همزمان با ابراز شادمانی از خطر تجزيه شدن بخش ديگری از ايران، بی شرمانه از زرتشتیان ایران باستان هم ياد می كنند!؟

پاسخ آشكار است، چرا كه تنها چيزی كه برای هيچ كدام از اين شيادان همصفت مهم نيست همان ايران و منافع ايران است، و از هر نوعي كه باشند ‌در دشمنی با ايران دوستی و ناسيوناليزم ايرانی با هم مشتركند.

سید ابراهیم ناپاك نژادِ و "روز آنلاين"، و ديگر جاده صاف كنان غرب و شرق كه تا كنون به ايران فروشی مشغول بوده اند، بدانند كه با سرزنش پوتين يا بوش و شكستن همهء كوزه ها بر سر رقبای فرضی اربابانشان، نقش خودشان دراين مصيبت و فلاكت از ‌ايرانيان پنهان نگه داشته نمی شود.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nainkeh shahetan va shoma keyli vatandostid va na inkeh hamin shahetan korafati bood va behamin dastgeybeh gor be gori pol az nokostvaziri va melat nemedad.
dig be dig megeh root seyah
sepayeh megeh salehalaa!

agar sharaf dari ino bezar va javabamo bedeh va elaa bisharafii!

4:36 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home