Sunday, October 14, 2007

anb tv_Iran_balkanization_al-ahwaz_Khuzestan

شايد تيتر اعتبار دهنده ای كه "MEMRI" در رابطه با كليپ اراجيف اين كثافت انتخاب كرده از خود كليپ مهم تر باشد: "فعالان (سياسي/حقوق بشری) از ظلم و جور مراجع ايرانی نسبت به مردم عرب استان ا‌لاحواز در ايران سخن می گويند."

بله، گردانندگان "MEMRI" نمی دانند كه ايران استانی با نام كثيف "الاحواز" ندارد؛ نميدانند كه برخلاف گفته ی سازمان سيا، خوزستان عرب نيست؛ نمی دانند كه تيغكشان كارتر در آغاز ارتجاع شكوهمند، با ياری "حقوق بشری" ها كه هورا هم می كشيدند، خدمتگذاران ايران (مراجع ايرانی) را به گلوله بسته يا در برابر چشمان فرزندانشان حلق آويز كردند. جمهوری دست نشانده ی مافيايی- اسلامی كه دشمن اصلی خود را ايرانيت می شمارد نيز از ديد آورندگانش "ايرانی" است.

مصطفی الشريف از به قول خودش "نهضت ملي آزاديبخش احواز" و به قول "MEMRI"، "حزب همبستگی دموكرات"، می گويد: "در مورد منطقهء ما (خوزستان متعلق به ايشان است) ...جريان پاكسازی های نژادی در دوران شاه آغاز شد، و در جمهوری اسلامی شدت يافت... ايران تنها به واسطه ی وضع موجود در الاحواز حكومت می كند، و از هيچ مشروعيت تاريخی و سياسی در اين منطقه برخوردار نبوده است..."

در پايان كليپ مصطفی النوكر هانتينگتون، اين "انقلابی" ٥٧، توضيح می دهد: "در روزهای نخستين انقلاب كسی (كه تنها می تواند خود خمينی دجال باشد) حجاب اسلامی را بر زنان تحميل نمی كرد."

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home