Saturday, August 25, 2007

tv

"چون يهوديان در اروپا موشهای كثيف خوانده می شدند، كارتون تام و جری يك توطئه ی يهودی بود برای حذف كردن آن لقب و بهتر كردن چهره ی موش ها!"

"پروفسور" حسن بلخاری
سمينار فيلم در كانال ٤ جمهوری اسلامی

هنگامی كه معلوم الحالی بنام "اشراقی" را می آورند تا در تلويزيون "اپوزوسيونی" پارس از "انقلاب شكوهمند" سخن بگويد و ابراهيم يزدی ی جلاد و سنجابی روان سوخته را "از بهترين ايرانيان" معرفی كند، و صندلی سانسورشدگانی مانند صور‌اسرافيل را به يك عقب مانده ی پريشان حال می دهند تا در كنار جانوری بمراتب چاپلوس تر از خودش (كه سی دی های "اشعار" هم بيرون داده است!!) برای يكديگر كف بزنند و مظومانه و با طعنه ای تهوع آور از "پيامدهای ناخوشايند سانسور" سخن بگويند.... با در نظر گرفتن اينكه اينها همه "تحصيل" كرده ی غرب و "سكولار دموكرات" های ما معرفی می شوند، از اين جفتك الاسلام های درونمرزی براستی ‌انتظار شنيدن چه چيز ديگری می رود؟

Don't forget to read the comments! ;)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

این مردک، اشراقی، از بستگان خمینی روان سوخته است. اما پرسش اینجاست که چرا ما از خواب بیدار نمیشویم؟

چه ضربه ای شدیدتر و سهمگین تر از انقلاب اسلامی میتوانست بر ما فرود آید، تا ما را از خواب چندین سده ای بیرون بیاورد؟

اسلام را دوست دارند؛ به مذاهب احترام میگذارند، و چه و چه...همه اینها یکسو اما روان پریشی ایشان و دشمنی شان با هر آنچه بوی راستی و درستی و خرد میدهد، در سوی دیگر است. این مسائل تهوع آور، و گیجی آور است، و این درست همان چیزی است که اینان در پی آنند. هر چه ملت گیج تر باشد، اینان خر خویش را براحتی به منزل میرسانند.

12:15 PM  
Blogger سرباز كوچك said...

He displays his stupidity and credentials on a number of levels, no less remarkable being the fact that Tom & Jerry was made by Metro-Goldwyn-Mayer, not Walt Disney! “Jerry, the mouse, put Disney on the map”!? Surely the “professor” is thinking of Mickey Mouse!

7:05 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home