Thursday, July 26, 2007

VOA-Souresrafil-Voice of America-Persian

"مطلع هستيد وقتی يكنفر فوت می كند، در يادبودش می نويسند با كمال تاسف و تاثر مطلع شديم كه... حالا اگر چه بهروز صور‌ا‌سرافيل زنده و سر حال و قبراق است كه اميدواريم صد سال ديگر هم زنده باشد اما از نظر مبارزات بايد بنويسيم با كمال تاسف و تاثر مطلع شديم كه صدای آمريكا بهروز صوراسرافيل را نيز از تلويزيون پارس به اين مركز دولتی منتقل كرد! و بالطبع ديگر صوراسرافيل يكه تاز و مبارز را در كنار خود در لوس آنجلس نداريم. در واقع ضربه ی تازه ای به مبارزات ما با رژيم تهران ( بله! "رژيم تهران"، نه جمهوری اسلامی؛ اين است "مبارزات" اينان!) وارد می شود.

روز گذشته آقای مهندس شجره مدير تلويزيون پارس كه يكی از ياران و مهره های كارساز خود را از دست داده به طنز و شايد هم جدی می گفت كه قرار بود دولت آمريكا به تلويزيون های فارسی زبان كمك كند! اما بودجه را در اختيار صدای آمريكا قرار داده و بهترين كمك اين فرستنده تلويزيونی هم اينست كه صداهای مبارزاتی را يكی بعد از ديگری در تلويزيون های فارسی زبان خاموش می كند.

يك دوست مطبوعاتی می گفت كه با نادر صديقی كه اينك در راديو صدای [تيمرمَن] برنامه دارد نيز گفتگو شده و او نيز در انتظار تصويب گرين كارت خود می باشد كه وی نيز بعد از بدست آوردن گرين كارت بلافاصله به صدای آمريكا منتقل می شود (!!) و در اين زمينه گفتگوهای مقدماتی با وی انجام شده است!"

به نقل از روزنامه صبح ايران

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home