Sunday, November 19, 2006

parviz ghazi said/saeed 3

...[جمهوری اسلامی در "خواب" نيست.] اصلا هم در خواب نيست. بلكه در فكر دزدی و چپاول است. در فكر وارد كردن انواع و اقسام مواد قاچاق است. در فكر اندوختن مال است. در انديشه برج سازی و تصاحب جنگل ها و آثار باستانی و دزدی هائی است كه بعدها معلوم خواهد شد قهارترين دزدان تاريخ نيز خواب دزدی دولتيان امروز را هم نمی ديدند و نسل آينده نيز نه در كثافت خودش، در كثافتی كه مثلا طبقه روحانی بر آن مملكت زده است در حال جان كندن است. آنكه طاقت كمتری دارد خودكشی می كند، آنكه شهامت خودكشی ندارد، معتاد می شود، آنكه زرنگی زيادتری دارد، تلاش می كند تا به هر ترتيبی شده خودش را در جريان مافيای حاكم بياندازد و به فساد آلوده شود تا بلكه از اين طريق يا گليم خويش از آب بيرون كشد و يا كلاهی از نمد بر سر بگذارد.

اين چنين است كه قدرت های بزرگ، برخلاف شعارهای ظاهری، در نهان و در پنهان چنين حكومتی و چنين دولتی را می پايند تا مبادا موئی از سرش كم شود.

نخست وزير انگلستان می گويد موجوديت حكومت اسلامی، يك استراتژی خاورميانه ای است و وزير امور خارجه آمريكا حرف های او را تكذيب می كند. فرمانده نيروهای آمريكايی در خاورميانه، در كميته تحقيقی كه ديروز در مورد عراق تشكيل شد، رسما می گويد حكومت اسلامی در عراق هم پول خرج می كند، هم اسلحه می فرستد و هم آشوبگران را تعليمات نظامی می دهد. سازمان ملل می گويد حكومت اسلامی فقط در فلسطين و لبنان و عراق نيست كه آتش می افروزد، حتی در آفريقا به تروريست اسلامی سومالی پول و اسلحه مي دهد و امكانات آموزش های خرابكارانه در اختيار آنها می گذارد. آژانس بين المللی اتمی مدعی می شود كه تازگی ها نشانه هايی از پولتونيوم كه در ساخت بمب اتمی به كار می رود، در فعاليت های حكومت اسلامی به دست آمده است.

ای بابا! شاه خدا بيامرز يك كلمه گفت قيمت نفت بايد مناسب با قيمت كالاهائی باشد كه شما به ما می فروشيد، مهلت نداديد و فرش قدرت را با چنان سرعتی از زير پايش كشيديد كه جهانيان از ذوب شدن آن همه قدرت و جلال و شكوه انگشت حيرت به دندان گزيدند. امّا حالا خودتان اين همه سند و مدرك در مورد جنايات اين رژيم عليه اين مردم و عليه مردم عراق و عليه مردم فلسطين و اسرائيل و لبنان و خلاصه همه جای جهان ارائه می دهيد و باز دست روی دست گذاشته ايد كه روسيه چه می گويد؟! چين چه می گويد؟! و يا به محض اينكه سر و صدای وجدان های بيدار بلند می شود كه اگر راست می گوييد چطور اين همه را تحمل می كنيد و هيچ اقدامی عليه حكومت اسلامی به عمل نمی آوريد، فورا سازمان های اطلاعاتی يك سری سند رو می كنند با هزار و يك دليل بنی اسرائيلی كه نمي شود دست به تركيب اين حكومت زد كه پی آمدهای آن غير قابل پيش بينی است!

پس ديگر چرا اينقدر ادعا می كنيد؟ بگوئيد در برابر تزوير و ريا آخوند درمانده و عقيم شده ايد و يا نه دست از اين بازی تكراری و مسخره برداريد و بگوئيد اين حكومت آلت دست خود ماست. خودمانيم كه اين حكومت را سرپا نگهداشته ايم. اگر دستمان را از پشتش برداريم، در چشم بهم زدنی ملت هوشيار ايران كار را يكسره خواهند كرد و آنوقت ما می مانيم و ملتی كه ٢٨ سال است فريب بازی های ما را خورده اند! همان عواقبی كه می گويند غير قابل پيش بينی است!

گزيده ای از نوشته ی ١٦ نوامبر پرويز قاضی سعيد در "عصر امروز".

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home