Sunday, September 24, 2006

Fariborz Raisdana

گفتگو با فریب الله رئیس ‌دانا
تفاوت جمهوری عزيز اسلامی با ونزوئلا و كوبا

آفتابه، پنجشنبه ٣٠ شهريور

"سیاست خارجی و تنظیم روابط بین‌الملی قواعد و آداب سیاسی خود را دارد که گاهی پا از دیدگاه‌های ایدئولوژیک فراتر می‌گذارد. طبیعی است کشوری با این حد از موضع‌گیری علیه سیاست‌های آمریکا به داشتن روابط دوستانه با کشورهایی که چنین موضعی دارند، گرایش داشته باشد."

جالب است كه همين رياكاران چپ نما پيش از انقلاب شكوهمندشان روابط دوستانه ی ايران با آمريكا را در دوران جنگ سرد طبيعی بشمار نمی آوردند!

"بوش امروز دارد از مذاکره و صلح طلبی و اینکه دلش برای فرهنگ‌ها و سنت‌های ایران می‌سوزد، حرف می‌زند. در حالی که نفس آن جهان مک‌ دونالدی دشمنی با فرهنگ و استقلال فرهنگی توده‌هاست."

بله... و ا‌ضافه ميكرديد كه نفس اين رژيم اسلامی و ضد ايرانی كه برايش سالهای سال چاكری كرده ايد دوستی با فرهنگ و استقلال فرهنگی توده‌ها، بخصوص فرهنگ و استقلال فرهنگی خود ايرانيان است!

"البته مردم ما یک تفاوت عمده با [افغانستان و عراق] دارند که اتفاقاً آمریکا آن را هم خوب می‌شناسد. بوش می‌داند که اینجا کسی فرش قرمز زیر پای هیچ متجاوزی پهن نمی‌کند. رشد چپ‌گرایی ایرانی کابوس فعلی ایالات متحده است."

منظور از "چپ‌گرایی ایرانی" چيست نميدانم، ولی يادآوری ميشود كه اين ‌ادعای كسی است كه همه ی تلاش های سياسی خودش پيش از منجلاب ٥٧ در پهن كردن فرش قرمز زیر پای تجاوزكاری به نام خمينی خلاصه می شود.

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home