Friday, August 18, 2006

kazem alamdari 2

اگر وقتش را داريد اين مقاله از كاظم علمداری كه در "ايران امروز" منتشر شده است را با اين مقاله در "آفتاب" جمهوری اسلامی كه دو ماه پيش منتشر شد مقايسه كنيد. لينك رو به گوگل دادم كه اگر صفحه اصلی باز نشد روی " Cached" كليك كنيد.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خورشید جان.

شاد و خوش باشی.
این بشر هیچی حالیش نیست. یه طوطی چیز نویس می باشه که تمام هم و غمش از همون فامیلش پیداست. علمداری کردن برای باتلاق اسلامیّت و استقرار ابدی ولایت فقاهتی. من قبلا یه نقد صریحی بر اون مزخرفگوییهایش در کتاب چرا غرب پیش رفت و فلان و خزعبلاتش نوشتم. ولی گویا اینقدر حماقت در وجودش ته نشین شده که هیچی یاد نمی گیره و دوباره همون مزخرفات را به شیوه های دیگر، تکرار می کنه. اولا این احمق و تمام اونایی که اینا یه کسی می دونند، گُه بخورند که بتونن حتا یه جمله از آثار « ماکس وبر » را بخونند، چه رسد به فهم آن. اینا همش افاده و پُزهای اکادمیکرهای چیز نویس تهی مغز می باشه که در خدمت آخوند جماعت هستند. اون سایت ایران امروز نیز زیر نظر اطلاعات فقاهتیه جانم. من تهمت نمی نم. خبر موثق دارم. دار و دسته فرّخ نگهدارن دیگه.

11:45 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

آريای عزيز، اگر اين آورندگان خمينی رو دارند كه از ماكس وبر نام ببرند از جنايتكار هگل و كانت و هابرماس شناسی ياد گرفتند كه برايش ٨ سال آفتابه برميداشتند. ‌اگر كارنامه ی اين افراد در دانشگاه های بخصوص آمريكايی، و يا ژورناليست های ايرانی تباری كه در رسانه های غربی شهرتی يافته اند را بررسی كنيد اين راستی به خوبی ديده ميشود كه هر چه بهتر، دانسته مانند علمداری و يا ندانسته، از منافع كارفرمايانت حمايت كنی نامتان بيشتر مطرح خواهد شد و مقام های بهتری را در اختيارتان خواهند گذاشت. به "ايران امروز" هم كه اشاره كرديد، خودت ميدانی آريا جان، من همه اين وب سايتهای خبری را بدون استثنا وابسته به بيگانگان می دانم.

12:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

... آخه بدبختی اینه که من اگر مثلا آلمانی حالیم نبود یا نمی دونستم ماکس وبر کیه و آثارش کدامند؟، شاید به مزخرفگوییهای آدمای نفهمی مثل علمداری توجه می کردم. ولی جایی که من خودم زبان آلمانی را مثل فارسی می فهمم و نصف بیشتر عمرم را در آلمانه که مقیمم، اونوقت این جور آدما لج مرا در می آرن، وقتی از متفکّران آلمانی، نقل قولهای چُسکی میارن. ماکس وبر را نمیشه به همین ساده گی روخوانی کرد؛ ولو آثارش به مثلا زبان انگلیسی باشند. بازم خوندن و فهم و گوارش سه پاراگراف ساده از افکار اون، خیلی سخته. حالا این احمق که من اونا به « مار بوآ » در اون نقدم، تشبیه کرده بودم، تصوّر باطل داره که مثلا می فهمه ماکس وبر چی می گه. همینا ایرانزمین را به خاک سیاه نشوندند. همینا. همینا.

2:44 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home