Tuesday, June 27, 2006

peiknet-peyknet-ebrahim yazdi-2500

شعار كليدی دشمنان ايران
ديروز...








و هنوز...


پی نوشت: در حالی كه نوكرانشان همه ی تاريخ ميهنمان را به لجن میكشند، ببينيد خود آنها برای تنها يك سكه نقره چه كارها كه نميكنند.

سكه ی كم مانند به يونان بازگردانده می شود

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خورشید جان.

اون مطلب من، خیلی طولانی شد. اینه که می خوام در دو پست، آن را منتشر کنم. یه مقدار صبور باش. این حضرات مُتعه، کار و رسالتشون از اول همین بوده جانم. فرهنگ استبدادی!؟. ما شنیده بودیم که آدما مستبد میشن. ولی فرهنگ استبدادی دیگه چه جوریه؟ حتما هر چیزی که رنگ و بویی از ایران و ایرانی داشته باشه، استبدادیه؛ ولی هر چی رنگ و شمایل آخوندی و اسلامیّتی و مارکسیستی داشته باشه، انقلابی و پیشرو و مترقی و محشره. عجبا از اینهمه مُتعه گی!..

5:39 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

آريا جان، درست همين است كه شما ميگوييد: هر چیزی که رنگ و بویی از ایران و ایرانی داشته باشه برايشان استبداديست. اما آريا جان، پشتيبانيشان از هر چه كه رنگ و شمایل اسلامیّتی يا "مارکسیستی" (بيچاره ماركس) داشته باشه رو "انقلابی" كه نه--- چون اينها مانند اكبرخان گنجی با انقلاب و سرنگونی رژيم ضد ايرانی مخالفند--- ولی پیشرو و مترقی شناساندن به خوانندگانشان پيروی خود آنها رو از ايدئولوژی ويژه ای ثابت نميكنه. پيكنت تارنما اي است ضد ايرانی، همين. اگر ماسك اين يا آن ايدئولوژی رو بر روی چهره ی كثيف خود ميگذارند دليلش رد پا گم كردن و پنهان نمودن اهداف پليدشان است.

8:18 PM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home