Wednesday, April 12, 2006

"محمد علي ابطحي، مشاور و معاون رئيس جمهور سابق ايران شايد جزو معدود دولتمردان ايراني باشد كه حجم قابل توجهي از مطالب سايتش را در هواپيما مي‌نويسد. او زياد سفر مي‌كند و به قول خودش يكي از خوش شانسيهايش در سالهاي اخير اين بوده كه سفرهايي كه پولش را ديگران مي‌پرداخته‌اند، زياد برايش پيش آمده! مثل سفرهاي ديپلماتيك يا سفرهايي كه به واسطه چاپ مقالاتش در نشريات بين‌المللي از او هم براي شركت در سمينارهاي مرتبط دعوت شده است. ابطحي مي گويد كه خوش‌سفر است و هيچ اخلاق خاصي براي سفر كردن ندارد. برايش فرقي نمي‌كند جاي خوابش عوض شود يا نه و معمولا به همه غذاها لبخند مي‌زند. عكسهاي فتوژنيكش هم شاهدي بر اين مدعا هستند! در بين همه جاهايي كه به آنها سفر كرده، كيپ‌تاونِ آفريقاي جنوبي بيش از همه به دلش نشسته، اما باز هم معتقد است هيچ جا شانزه‌ليزه فرانسه نمي‌شود."

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خورشید جان.

دو سال پیش، من یه وبلاگی داشتم به نام پاکمنش. البته نامش لاتین بود. در او وبلاگم، هر روز خیلی سر به سر این آخوند شیّاد می ذاشتم. بهش می گفتم: کاردینال خایه مغناطیسی!.

10:35 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

قلم گرامی، دو هفته آپديت نكرده بودی نگران شدم، چون فكر می كنم جايی خواندم كه در ايرانی. بله، اين آخوند، دوقلو و شاگرد خاتمی ی شياد است و چيز ديگری به جزمفت خوري و مفت گويي از امثالش به انتظار نمي رود. قلم جان، به خاطر ايمنی شخصی ام نشانی رایانامه ام رو در وبلاگ نذاشتم. از دوستان انتظار دارم كه از طريق "كامنتس" با من تماس بگيرند.

آريای گرامی، "کاردینال خایه مغناطیسی"!!! هه هه هه!!! در آينده حتماً از اين برچسب استفاده می كنم. چند هفته پيش هم ديدم كه در يكی از نوشته های كيهانگشت بهش اشاره كرده بوديد.

1:01 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home