Thursday, April 06, 2006

فرهنگ سراي قرآن در روز هاي نخستين سال جديد و همزمان با نوشدن دوباره هستي پنجمين دوره طرح بزرگ '' قرآن بخوانيد هديه بگيريد''را برگزار كرد .

به گزارش خبرگزاري شبستان از تهران، طرح قرآن بخوانيد عيدي بگيريد هر ساله در روز هاي آغازين سال و در تعطيلات نوروزي انجام مي شود، امسال نيز در روز هاي اول تا چهارم فروردين ماه 85 در نقاط مختلف شهر تهران از جمله فرودگاه ،مرقد امام خميني (ره) ،حرم حضرت عبدالعظيم (ع)، ترمينالها و برخي امامزاده هاي شهر تهران به اجرا در آمد.

يكي از تعبيرات اساسي طرح مذكور در مقايسه با سالهاي گذشته با توجه به درخواست همشهريان ارجمند تهراني، گرايش به اجراي طرح از طريق غرفه هاي سيار است.

اين تغيير با هدف كوشش مناطق مختلف شهر و دسترسي آسان تر عموم مردم به اين غرفه ها صورت گرفته كه پنجاه دستگاه ميني بوس متحد الشكل طرح در جايجاي شهر پذيراي كودكان و نوجوانان قرآن دوست بود.

همچنين امسال به دليل تقارن آغاز سال نو با اربعين حسيني، عنوان طرح از عيدي بگيريد به هديه بگيريد تغيير يافته است.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

خورشید عزیز.

اون حقیقتهای روضه ای - تجاری که میگم، همینا هستند عزیز جان؛یعنی حقیقتی که سائقه ی سودخواهی انسان را تحریک می کنه تا با اراجیفخوانی و اراجیف حفظی بتونه به جایزه ی ماتریالستی دست پیدا کنه!. به به از الوهیّتش! اونوقت حضرات معمّم و بی عمامه ی ریشو مینشینن بر منابر و روضه می خوانند که ما « به دنبال معنویات!؟ » هستیم. خلاصه که زکی بر این قبیله ی مکّار و ریاکار و هزار چهر ه ی دغلکاری.

11:26 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home