Wednesday, March 22, 2006

"قرآن قبل از قانون مدنی انگليس و فرانسه که مدعی احقاق حقوق بشر هستند حق آزادی و رعایت حقوق زنان را بیان کرده است و این شعار نیست."

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

... این که چیزی نیست دوست من. همین فرداست که خواهند گفت و نوشت: نخستین اعلامیه ی جهانی حقوق بشر را، الّله در غار حرا، خودش نوشت و اون را به دست محمّد داد که کفّار مجوس ( = ایرانیان ) را مسلمون حامی حقوق بشر کنه؛ مبادا که خطایی خلاف اوامر الّله بکنند. خباثت و ریاکاری مسلمان جماعت را هیج قلمی نمی تواند توصیف کند و توضیح دهد. بساطیه این اسلام به جان عزیزت سوگند. // سال خوب و خوشی داشته باشی ای سرباز بزرگمنش.

10:31 AM  
Blogger سرباز كوچك said...

درود به شما هم ميهن گرامی، بله، بعيد نيست. نميدانستم آريا كه اينجا هم سرميزنيد و بسيار خوشحالم كردید. دو هفته پيش نوشته شما را در باره ی عبّاس یمینی شریف اينجا "پست" كردم. بانو صفاری هم آنرا در "آوردگاه رهايی" برای بينندگان برنامه خواندند. برای شما هم ميهن گرامی بهترين ها را در اين سال نو آرزو می كنم.

9:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

معلومه که سر می زنم. وبلاگت را می پسندم. انتخاب مطالبت، بسیار هوشمندانه و کار درست هستن. لینکهایت، حرف ندارند. بیست. به جان عزیزت نمی دانستم که خانم صفاری آن مطلب مرا خوانده. خوشحال شدم که یادی از آن مرد بزرگ و میهندوست شد.

2:29 AM  

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home