Tuesday, February 14, 2006

سربازان جانباخته ميهن را فراموش نكنيم

به ياد سربازانی كه به سوگند خود وفادار ماندند و تكه تكه شدند تا شما مفسران پرچم اهتزاز كن لس آنجلسی و لاس وگاسی بيست و هفت سال بعدش برای سيد احمق مدنی سينه بزنيد و او را ميهن پرست خطاب كنيد. حتماً امروز، ٢٥ بهمن، صدا و سيما ی جمهوری اسلامی مسئوليت ارج نهادن به افسران تيرباران شده را به عهده می گيرد!




نيمه شب ٢٥ بهمن ١٣٥٧ ، سه روز پس از پيروزي انقلاب برادران اسلامی و خواهران پسامدرن فمنيست، و يك روز بعد از تشكيل كابينه دولت بازرگان، كه ابراهيم يزدي، احمد صدر حاج سيدجوادي، داريوش فروهر و كريم سنجابي از جمله اعضاي آن بودند، نخستين دسته افسران نيروهای مسلح شاهنشاهی ايران و مقامهاي نظام سلطنتي تيرباران شدند. سپهبد مهدي رحيمي رئيس شهرباني كل و فرماندار نظامي سابق تهران ، سرلشكر رضا ناجي فرماندار نظامي سابق اصفهان، سرلشكر منوچهر خسروداد فرمانده سابق هوانيروز، و ارتشبد نعمت الله نصيري رئيس پيشين ساواك ، نخستين دسته اعدامي ها بودند كه محاكمه آنان همان روز در محل دبيرستان شماره ٢ علوي در دادگاه انقلاب انجام و مفسد في الارض شناخته شده و نيمه شب در پشت بام همان مدرسه تيرباران شده بودند و اين، در حالي بود كه محاكمه ٢٢ تن ديگر در همان محل ادامه داشت. شيخ صادق خلخالي قاضي دادگاه انقلاب بود و احكام اعدام پس از تاييد آيةالله خميني به اجرا درآمد.

در اولين هفته های پيروزی انقلاب اسلامی هزاران افسر عالی رتبه و متخصص ديگر ونيز تعداد کثيری درجه دار و حتی سرباز به جوخه های مرگ سپرده شده و تير باران شدند . افرادی چون سپهبد عبدالعلی بدره ای ، سرلشگر بيگلری و سرتيپ علی وفايی نيز در حين حملات بهمن ١٣٥٧ کشته شدند و افرادی چون سپهبد ايرج مقدم رئيس اداره تسليحات ارتش خود را بنام شاهنشاه ايران با شليک گلوله ای در مغز از قيد حيات رهانيدند تا شاهد فروپاشی ايران بزرگ نباشند ، گروهي از ايران خارج شدند تا در زمان مقتضی باز گردند و عده ای تن به استعفا و ترک ارتش دادند و بالاخره عده ای در اندوه ...... جان دادند و......



گرفته شده از "توطئه تجزيه و فروپاشي ايران بزرگ طي چهارصد سال اخير" و يادداشتی در سايت امروز در تاريخ ايران

0 Comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

<< Home