Saturday, April 19, 2008

Shireen Hunter-Mershon Center for International Security Studies-Ebrahim Yazdi-islam-Turkey

آيا اسلام و دموكراسی با هم سازگارند؟

سخنرانی پروفسور شيرين هانتر در دانشگاه اوهايو
سه شنبه ٨ آوريل ٢٠٠٨

برای كسانی كه سرشان نمی شود چرا اسلام ناب محمدی از همه "اديان" سكولارتر است، و يا نمی دانند كه چگونه حقوق دموكراتيك تيغ كشان عزيز اسلامی گستاخانه بدست سكولاريستهای نگونبخت "كشورهای اسلامی" پايمال می شود، فيلم يك ساعته و بسيار شنيدنی اين سخنرانی در همان صفحه در دسترس است.

اگر بخواهم برداشت خودم را در جمله ای خلاصه كنم، می گويم دليل تلاش اينان برای ناتوان كردن نيروهای مركزی اين كشورهای چه به گفته خودش "دوست" چه "دشمن"، با در نظر گرفتن آلِرژی اش به مدرنيزاسيون (البته مدرنيزاسيون در كشورهايی كه "اسلامی" می نامد) آشكارتر می شود.

بخشهايی از اين سخنرانی را در اين كليپ گذاشته ام. در ضمن ، مِستِر ابراهيم يزدی هم پس فردا در همين مكان "سخنرانی" خواهند نمود!

+

Thursday, April 17, 2008

Mariam Firuz-Payvand.com-Fatema Soudavar Farmanfarmaian

چند روز پيش در سايت انگليسی زبان "پيوند [جمهوری اسلامی با استيت دپارتمنت]"، از سايت های باصطلاح "لابی" آمريكايی-ايرانی و مادلين آلبرايتی ها، مقاله ای در ستايش از يكی از سوسكهای سوراخ مستراح "حزب توده" (كه نامزد اين حزب برای نمايندگی در مجلس خبرگان در اوج كشتار ايرانيان بدست جمهوری اسلامی هم بوده) و شوهر محترم ايشان برای "آگاهی" هر چه بيشتر انگليسی زبانان منتشر شد كه جالب توجه است. ‌البته من لينك می دهم چون نويسنده آن در نخستين بند مقاله ابراز تأسف كرده كه چرا بجز در روزمانه "گاردين" و شمار "كوچكی" از سايت های به گفته خودش "ايرانی"، خبر به درك واصل شدن و "حماسهء" اين "بزرگ بانو" از بازتاب شايسته ای برخوردار نبوده!

"ايرانی، پاسيونارا و شاهزاده: به ياد مريم فيروز" (!!)
فاطمه سودآور فرمانفرماییان؛ سايت پيوند

"مهمترين فمنيست ايران ... شاهزاده ای كه در راه رسيدن به هدفش كه آوردن مودرنيته و آزادی (خمينی و خلخالی خودمان) به ايران بود هيچگاه دريغ نكرد ...همهء عمر با حجاب اسلامی جنگيده بود (!!)..."

+
"پایان سلطنت دستاورد مهم انقلاب!"
گفتگوی مريم فيروز با "اومانيته" (PDF)
راه توده شماره ١٠٩ ، مرداد ماه ١٣٨٠ اسلامی

goobeen-Mashhad

ذائقه اسلامی-اثنی عشری-رضوی در طلب نوآوریهای انقلابی!

ذره بین و بلندگو

"در خبرها آمده است که "امام جمعه مشهد" که از قرار از آن تازیرانیانِ بسیار بریده شده است (!) از اینکه شهر مشهد بشود یک چیزی در حد اِل اِی (معروف به تهران جِلِس) و یا مونت کارلو و یا حتی همان نیس (که هم اکنون از مراکز مورد توجه مسلمانانِ "قمارباز و خانم باز" بشمار می آید!) ، بشّدت وحشت نموده و فتوا داده که "شهر مشهد از هر گونه کنسرت های موسیقی مستثنی شود" (منظور آغا اینست که هیچ نوازنده ای ننوازد که مبادا امام رضا به رقاصی بیفتند، که آنوقت است که آبروی اسلام میرود)."

Ebrahim yazdi

ابراهيم يزدي: جمهوری دست نشانده هرگز سقوط نخواهد كرد

خبرگزاري "فارس": ابراهيم يزدي تأكيد كرد، "نظام ايران" هرگز سقوط نخواهد كرد زيرا "ايرانيان به ميهن‌شان علاقه دارند و دوست ندارند كه اجنبي در سياست كشورشان دخالت كند."

بله، مِستِر ابراهيم يزدی، مهمترين گرداننده "انقلاب" اجنبی در ايران، دولت ايران را سرنگون و مافيای اسلامی را جايگزين كرد تا دست اربابانش از دخالت در سياست ايران كوتاه شود.

Tuesday, April 15, 2008

montazeri-khomeini

رهبر "انقلاب" شكوهمندِ "دزديده شده" يك آزديخواه دو آتشه بود!

آيت الله العظمي منتظري

"‏درباره انتخابات آنچه كه هم ما و هم مردم مي‎خواستيم اين نبود كه حالا‏ ‏انجام مي‎شود. زمان سابق مردم هيچ كاره بودند، از جمله در نجف آباد ما‏ ‏مردم مهيا شدند براي رأي دادن كه از طرف دربار آمدند و گفتند: آقاي‏ ‏محمود محمود بايد نماينده مردم آنجا شود. و از انجمن نظارت بر‏ ‏انتخابات آن وقت خواستند كه نام ايشان را از صندوق ها درآورند. براي‏ ‏همين پس از انقلاب در مجلس خبرگان قانون اساسي - كه بنده رئيس آن‏ ‏بودم و شهيد بهشتي نايب رئيس - آنجا اصل ٩٩ تأسيس شد تا از دخالت‏ ‏دولتي ها جلوگيري شود..."!!

ayatollah shirin ebadi

دستور رسمی "پرزيدنتِ" برای تأمین "امینت" شیرین عبادی

"رئیس جمهور به دنبال انتشار گزارش هایی دال بر ارسال نامه های تهدیدآمیز خطاب به شیرین عبادی وکیل [اسلامي]، به فرمانده نیروی انتظامی دستور داد تا به فوریت، اقدامات لازم را برای تامین امنیت و رفع نگرانی این شهروند ایرانی معمول دارد... به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمقی نژاد با تاکید بر اهمیت صیانت از حرمت، حقوق و سلامت کلیه شهروندان ایرانی (!)، از فرمانده نیروی انتظامی خواست تا درباره این موضوع تحقیق نماید و منشأ این نامه ها را کشف و عوامل آن را به دستگاه قضایی معرفی کند."

peiknet-peyknet- Pahlavis- Pahlavi-Mostafa Tajzadeh

به دو مقاله زير از سايت منفور پيكنت در رابطه با اين وبلاگ اشاره می كنم. چون بارها گفته ام كه هدف اين نابكاران و دروغ نويسان، چه خود را "ليبرال" بنامند، چه "چپی" (نه تنها برای به لجن كشيدن نام پاك سوسياليزم، كه از ديد من، جلوگيری از پيدايش نيروهای چپ ميهن پرست و پاسداشتگر منافع ملی/فرهنگی)، همه و همه، يكيست.

"از سوم اسفند رضاشاهی تا ٢٤ اسفند جمهوری اسلامی: حماسه احیای نظام شاهنشاهی"

سيد مصطفی تاج زاده
پيكنت

"انتخابات مجلس هشتم برازنده جمهوری اسلامی نیست. به نظر من بزرگترین خطری که ایران وایرانیان را تهدید می کند صرف نظر از بی کفایتی مدیریتی و نیزفشارها، تحریم ها وتهدیدات خارجی، احیای ارزشها، روابط و مناسبات شاهنشاهی به نام اسلام است که آثار سوء دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی واخلاقی فروانی به جا خواهد گذاشت."

"تفسیر مهم بی بی سی: باد شاهنشاهی درعبای علی خامنه ای افتاده"

+
"بیرون دادن لیست انتخابات از دربار، سبک رضاخان است"

Friday, April 11, 2008

Hossein Fatemi-Navab Safavi

نامهء نواب صفوي به حسين فاطمي
منبع : كتاب جمعيت فدائيان اسلام

اسلام من قلبي علي مولاي حجه‌الله الثامن السلطان علي‌بن‌موسي‌الرضا (ع)

پسرعموي عزيز جناب آقاي فاطمي بر شما و عموم وفاداران اسلام، برادران عزيز هزاران سلام،‌ نامه پرمهرتان زيارت شد، بحمد‌الله همه‌روزه برادران پيشروي مي‌كنند و در روز عاشورا هم بهترين اجتماع آبرومند با كمال پيروزي در مسجد شاه براي بيان هدف مقدس حضرت سيد‌الشهدا (ع) تشكيل و نسبت به اجراي هدف مقدسشان احكام قرآن بيانات مؤثري ايراد گرديد و آقاي «عبدخدايي» عزيز هم از زندان آزاد گرديدند. روز به روز از لحاظ عمق و باطن اجتماع بنياد اخلاق و معارف اسلام بحمدالله استوارتر گرديده و پيشروي مي‌كنيم. و پيشروي حقيقي ما به ظواهر نيست بلكه به كسب رضاي خدا ثابت قدم است و از هيچ سختي مسلمانان نبايد ناراحت شوند و بايستي ايمان پاك،‌ تشويق كننده جدي آنها باشد.

تهران، به ياري خداوند توانا، سيد مجتبي نواب صفوي

---------------------
+

فاطمی چرا فاطمی است؟
"شاعر ملی و آزادیخواه"، "دكتر منیر طه".

Iranliberal.com-jebhemelli.net

بازگويی

"از بین سه شخصیت قرن بیستم ایران : رضا شاه ، خمینی و مصدق فقط این سومی از آزمایش زمان سربلند بیرون آمده . آن دو دیگر نه آبرویی دارند و نه اعتباری."

سايت "جبهه ملی، يو اِس آ"
سايت "ایران لیبرال"

Tuesday, April 08, 2008

ebrahim yazdi-middle east institute

خواب آشتفته واشنگتن برای ایران
ما هم برای اربابان یزدی پیامی داریم...

منوچهر يزدی (PDF)
دوشنبه ١٩ فروردین

Abbas Amir Entezam-reza Pahlavi

پيام رضا پهلوی به "جبهه ملی ايران" در رابطه با بيماری عباس اميرانتظام

مستراح گويا (دوشنبه ١٩ فروردین ١٣٨٧ ‌اسلامی)

دوستان و همرزمان سکولاريسم، آزادی و سربلندی ميهن در جبهه ملی ايران،

چندی است اطلاع يافته ام که مهندس عباس امير انتظام اين متفکر و دولتمرد ايرانی و مبارزی که ديرپائی است در راه آزادی و بهروزی ميهن گرانقدرمان در تلاش بوده است، تلاشی که از بابت آن بهای سنگينی را خود و خانواده محترم ايشان و همرزمان وی متحمل شده اند و همچنان می شوند، بار ديگر در چنگ بيماری گرفتار آمده و روزگارش سخت تر از پيش شده است.

همرزمان من،

تلاش ها و مقاومت ايشان در راه مبارزه برای آزادی، سرمشقی است برای همه کسانی که به آزادی ميهن عزيزمان ايران می انديشند.

من نيز با تمام وجود با کسانی که در اين راه تلاش می کنند همراهم. من برای مهندس اميرانتظام، اين پير سياست و خيرخواه ميهن و ملت از پروردگار آرزوی سلامت و استقامت دارم.

خداوند نگهدار ايران باد
رضا پهلوی

--------------------------‌
نميدانم اين آگهی گريه آورتر است يا دروغ چند روز پيش "دفتر ايشان" درباره ا‌نتشار "نامه ای به جهانيان" در واشينگتون پُست! البته اگر به گفته ابراهيم يزدی و دارودسته "ناياك" --- لابی چند مليتی ها برای چپاول هر چه بيشتر ‌ايران و نگهداری از جمهوری اسلامی بعنوان ژاندارم اسلامی در منطقه --- راديو صدای آمريكا صدای هواداران پادشاهی ايران (و حتما ديگر ناسيوناليستهای "جهان سوم"!) است، واشينگتون پُست هم چنين نامه هايی را منتشر و برای "رضاشاه" دومتان تبليغ می كند. چون همانطور كه همه ميدانيم بنيانگذاران اجنبی جمهوری در ايران ٣٠ سال است كه همواره خواهان بازگشت پادشاهی و استقلال به ايران بوده اند! من كه اين نامه را در تارنمای روزنامه كذا نديدم، و شگفت زده هم نشدم.

Madeleine Albright-islam

"دشمن ما همان دشمن اسلام است"

مادلین آلبرایت

Friday, April 04, 2008

Ebrahim Yazdi-هنری پركت-

!خبرهائی که هرگز شنیده نخواهند شد

ذره بین و بلندگو

+

-------------------------------------

مِستِر ابراهيم يزدي در انستيتوي خاورميانه در واشنگتن (٣ آوريل)

(حتما گوش كنيد)

هِنری پركت (Henry Precht) جنايتكار(اينجا و اينجا)، دشمن پادشاه و مردم ايران هم طبيعتا در اين نشست حضور داشت و در بخش پرسش و پاسخ صدای كثيفش را خواهيد شنيد.

گزارش خبرگزاري "فارس" (جمهوری اسلامی) در باره اين نشست

+
مستراح گويا : "نامه ابراهيم يزدی به ستاره درخشش"

"هدف ما تحقق حقوق و آزادی‌های اساسی ملتمان و حفظ استقلال کشورمان است که اصيل‌ترين آرمان‌های انقلاب جنبش مشروطه و جنبش ملی شدن صنعت نفت ايران و انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ نيز بوده است."

امتياز به دولت اسلام پرور، خمينی، ابراهيم يزدی و طالبان پرور آمريكا، كه به گفته اين جلاد راديو صدای آمريكاا‌ش به هواداران پادشاهی آزدای بيان می دهد:

"مخالفت با سياست‌ها و عملکرد مسؤلان نظام جمهوری اسلامی ايران، يک مسأله و استفاده از امکانات رسانه‌ای و ميدان دادن به کسانی که به باورها و اعتقادات ميليون‌ها ايرانی توهين می‌کنند، مسئله ديگری است. من هيچ‌گاه در شأن انسانی و در چارچوب باورهای دينی خود نمی‌يابم که درباره باور‌های دينی شما و همکارانتان تفتيش کنم. بنابر بديهی‌ترين اصول مندرج در اعلاميه‌ی جهانی حقوق بشر، هر کس در انتخاب دين و راه و روش زندگيش آزاد است، از سوی ديگر نيز، مبانی انديشه‌ی دمکراتيک، ما را به پذيرش اين اصل، متعهد می‌سازد که هيچ کس حق ندارد که به بهانه‌ی اختلافات فکری و سياسی فردی، گروهی يا بين‌دولتی، به باورها و اعتقادات ديگران توهين روا دارد (‌اعدام كردنشان مهم نيست) ، مضافاً آن که کسانی که مورد توهين واقع می‌شوند، اکثريت مطلق جمعيت کشوری با سابقه‌ی تمدنی شش هزار ساله مانند ايران باشند. بنابراين، ايراد و اعتراض ما، تنها متوجه سياست‌های اسلام‌ستيزانه‌ی " صدای آمريکا " نيست، بلکه در واقع به سياست‌های اسلام‌ستيزانه‌ی دولت آمريکا است."

(پ ن - نوامبر ٢٠١٠ م)
انستيتوی خاورميانه هر دو لينك را حذف كرده است.

Thursday, April 03, 2008

bahram moshiri-pars tv

"دريای خزر كجا مال ماست!؟ تنب بزرگ و كوچك به چه دردمان می خورد؟"

سخنان علامه "استاد" مجلسی (بهرام مشيری) پيرامون "مسئوليت ملی"

٢ آوريل ٢٠٠٨ (فايل صوتی)

دوستان، كمی دادمندی! دشمنان سوگند خورده ايران كه می گويند "دريای مازندران كجا مال [شما ايرانيان] است!؟" و يا "تنب بزرگ و كوچك به چه درد [شما ايرانيان] می خورد؟"، بی آنكه خود ادعای ايرانی بودن هم كنند، هم شرفشان، و هم عقلشان، كمی از اين عقب ماندهء مغز باخته بيشتر است.